söndag 29 november 2009

Vi lever

Om jag skulle ta å uppdatera lite här... Varken tiden eller lusten har funnits till att engagera sig med bloggen. Även fast att man oftast skriver det som ploppar upp i huvudet för stunden vill man ju att det ska vara någolunda intressant, inte en massa gnäll liksom. Men det har hänt otroligt mycket denna månad, nästan för mycket saker. Om man skulle ta tag i de 2 timmarna man har fortsatt ledighet idag. Här hemma är INTE adventspysslet färdigt än... Först ut att göra är nog ändå bad av 2 st lortgrisar=) Inte för att jag vet varför jag sa at jag skulle skriva ett meningsfullt inlägg, jaja det blev ett inlägg i alla fall

4 kommentarer:

  1. Har det hänt något den senaste månaden som du vill berätta? Själv åker jag till Kina nästa söndag för att jobba lite mer än två veckor. Kommer hem den 22:e december. Bra att ni lever förresten, började nästan bli lite orolig. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Det blev Kina i alla fall, häftigt!!!! Ska du hålla föredrag då? Spännande! Bra att du kommer hem 22 dec, då måste vi träffas ett par dagar, MINST!
    KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, skithäftigt verkligen!! Nej, inga föredrag hoppas jag, men jag ska till ett mejeri och försöka föreslå lite energiförbättringsåtgärder :)

    Absolut, vi ses under julhelgen!!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Hej alskling!!

    Har gar jag in pa bloggen efter alloldeles for manga veckor & forvantar mig en massa spannande inlagg men icke :) Men jag ska inte vara den som sager ngt...

    Hur ar det med er? Jag har det jattebra har i Dr Albans hemtrakter. Idag anlande vi till Zanzibar & har blir vi kvar tills vi aker hem 28 december. Hoppas ni far en underbar jul! Har hort att snon kommit i alla fall... Hoppas jag kan komma hem sen nar jag ar tillbaka.

    Ge barnen en STOOOOOOR kram fran mig!

    Puss!

    SvaraRadera