onsdag 12 januari 2011

Någon där?

Om man skulle försöka sig på detta med att blogga igen.... Idag är Adam hemma från dagis, hängig men jag tror det mest beror på att han inte har sovit bra inatt. Lillebror är också hängig med feber, men där tror jag det är tänder på gång. Igår hade han 39,5 i feber =( Små barn får ju ofta hög feber men han är så liten. Är det tänder på gång har han säkert ont också.... Nu vilar han i alla fall och jag kanske faktiskt kan få lite tid över till att plocka bort julen för denna gång. Halva jobbet är gjort. Ska bli skönt att få bort alla tomtar och få fram lite fräscha vårfärger i stället. hade jag planerat, ialla fall tills man såg vädret imorse. Jag vill att det ska vara sommar nu............

4 kommentarer:

  1. Det tycker jag absolut att du ska! Går troget in varje dag o tittar om nytt inlägg finns, så blev glad idag :D

    SvaraRadera
  2. Jag är också här, blev precis som Viktoria jätteglad!! :) Tack för leveransen av ljus! Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående! Och mina ljus har också kommit. Nu doftar det gott i lägenheten igen :)
    Hälsa de små sjuklingarna från mig!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Ska göra ett tappert försök att ruska liv i bloggen!!!
    Kul att era ljus redan kommit, det gör sååå mycket att tända lite ljus hemma, speciellt med underbar doft=)
    Kramar

    SvaraRadera