lördag 20 februari 2010

Jag ser det snöar

Jag behöver sol och grönska omkring mig. Är så fruktansvärt trött på denna snön som är precis överallt hela tiden... I dag ska det tydligen komma 30 cm till, HÄRLIGT HÄRLIGT men farligt farligt med tanke på att dt inte kommer plogas i Vimmerby idag,.... Vill heller inte gå och jobba om ett par timmar...avskyr att byta av varandra på helgerna. Men måste se framåt, är faktiskt ledig 2 helger framöver nu eller egentligen inte. Om 2 helger ska jag iväg på Ledar Kick Off!!! Ska bli jättekul faktiskt. Skulle bara vilja ligga i soffan hela dagen och glo på film =) Dags att rycka upp sig lite, men jag längtar tillbaka till semestern å värmen hela tiden....

1 kommentar:

  1. Jag är sugen på att se kort från er resa, behöver också sol, men jag skulle nöja mig bra för en stund om jag fick se att ni upplevt sol och värme :)

    Kram till er!!

    SvaraRadera