onsdag 10 februari 2010

Tröttheten är ett faktum

Hemma igen....
Vi har haft en helt underbar semester!!! Just nu vill man bara tillbaka, speciellt när man som jag idag håller på med tvätten.
Barnen å Daniel har åkt ut till Södra Vi för att åka pulka=)
Vilka kontraster alltså; idag pulkaåkning och i förrgår poolbad UTE.
Ska lägga upp lite bilder från resan så fort jag orkar. Fattar inte riktigt,
1 vecka har vi varit iväg i lugn och ro ändå är jag så trött idag.
Måste helt enkelt vara vädret!!!!!

4 kommentarer:

  1. Vad bra att ni haft det mysigt! Men hur gick flygresan med barnen och då menar jag främst er yngste..? jag tänker på hur Linus skulle bete sig...;)Ullis.

    SvaraRadera
  2. Hej Ullis!
    Båda barnen trivdes bra på flyget, vilket jag inte hade räknat med. När vi lyfte från Norrköping sov båda.
    När vi landade på Teneriffa satt Adam å läste en Rorri bok helt själv=). Helt oberörd medan både Daniel å jag hade öron som ville sprängas.
    Hemresan gick lika bra den vid start och landning, så jag tror absolut att det kommer gå toppen för er med.
    Vi hade köpt med varsin present till barnen som de fick öppna på flyget, vilket uppskattades, så det är ett litet tips=)
    Har ni bokat resa???

    Kramar

    SvaraRadera
  3. nej ingen resa bokad.. men visst vore det skönt, men vi väntar nog ett par år tror jag. tills Linus har coolat ner lite i humöret ;))

    SvaraRadera
  4. Visst har 2-åringar härligt humör=) På hemresan vägrade han smaka på maten... nae är favoritordet. Fick ett härligt ubrott nere i Teneriffa med; vi skulle köpa vykort å skicka hem. Barnen fick välja 2 st var, men vi missade helt att Adam hade plockat på sig 3 st extra så när han var tvungen att lämna tillbaka dem så släppte det helt kan jag säga.... Lilleman hördes över hela hotellet. Jagade honom över hela poolområdet medans folk stod på balkongerna å garvade. KUL!!!! kände jag då, INTE. Men alla åldrar har sin charm, även 2-åringar=)

    SvaraRadera