fredag 17 september 2010

"Ett riktigt 35 års kalas"

Vad man har fått lida av att man va uppe hela natten i tisdags och tapetserade.... Lite smått trött om man säger så. Bara att inse att man inte är 18 längre... Vissa längre ifrån än andra=) Brukar pika Dogge ganska ofta att han närmar sig 40. Han blir så fruktansvärt tjurig när jag kallar honom för "Gubben Larsson". Men en lite komisk sak var att när vi i helgen var och hälsade på "Gammelfarmor i Tuna", så sa gammelfarmor något om ett "riktigt 35-års firande". Å Daniel bara; ja men jag har inte fyllt 35 än.....
-Å jo sa gammelfarmor=) på allvar
varpå Daniel verkligen redovisade
- jag är född juni 77 och nu är det 2010 så 35 år har jag inte fyllt.....
Inte lätt att hålla koll på alla, men liiite kul var det allt, he he
Förövrigt har lillkillen Adam tjata om att åka till gammelfarmor hela veckan nu....
Ja men vad ska du göra där frågade jag, vi kanske kan åka ut i helgen igen...
-Äta potatis och kött svarar han då=)

2 kommentarer:

  1. Typisk grej man gör hos sin gammlefarmor! äter potatis & kött. Gjorde jag jämt när jag var liten. Kalops eller stek.

    SvaraRadera