tisdag 14 september 2010

Fix

Alva är i skolan, Adam är på dagis, Theo sover, Dogge sover och jag sitter här=) Egentligen skulle jag passa på att sova. Daniel och jag gick och la oss vid kl 5.00 i natt (morgon!) ja vad säger man. Vi har börjat fixa lite i TV-rummet.... Furutaket lyser vitt, eller det behövs målas ett par gånger till men hälften är klart. Vi hämtade ut de besällda tapeterna i fredags men Daniel jobbade i helgen så det hanns inte med. Däremot fick jag ett ryck igårkväll när barnen somnat..... Vi är ju inga proffs, faktiskt bara 3:e gången vi tapetserar men oj vad bra det blev, om man får säga så=) Det tar lite tid men nu är väggen i alla fall klar.

4 kommentarer:

  1. "Fondväggen" i vardagsrummet. Du får komma å hälsa på =)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kul att du skriver igen! Jag trodde nästan du lagt ner för ett tag! Hoppas allt är bra med Er! Kramar/Cornelia

    SvaraRadera
  3. Vad ni är duktiga! Hur går det för Alva i skolan?
    Kramar!

    SvaraRadera