måndag 13 september 2010

Hallå där!!!

Hallå där!!!!!
Var ska man egentligen börja när man inte bloggat på väldigt väldigt länge.....
Dagarna som 3barnsmamma börjar flyta på ganska bra faktiskt. Alva går i skolan (förskoleklass) mån-fre och Adam är på dagis tis-tors, bara det gör att man börjar få lite rutiner igen. Lilleman växer så det knakar. Han blir 8 veckor på onsdag. Det är så konsigt det där att säga att han är 8 veckor, för samtidigt som 8 veckor är ganska kort tid så känns det som man har haft honom så länge. Han är verkligen en del av familjen och det känns som att man börjar lära känna honom allt mer. Theo är helt underbar! En liten minsting som säkerligen kommer bli bortskämd under sin uppväxt. Han har en supersnäll storasyster som även går under namnet lillmorsan=) och en väldigt omtänksam storebror som ofta har koll på var både mamma och Theo är. Det händer så otroligt mycket med barnen just nu så att skriva ner några rader varje dag vore inte fel, just för att komma ihåg senare för jösses vad man glömmer alltså.
Mamma säger att jag är mest lik syrran, är jag det?
Att få bada med brorsan är häftigt!

Jag gillar att prata med pappa när han är hemma

3 kommentarer:

  1. Vad konstigt det känns när det är Theo du menar när du skriver lilleman numera :) Ser att det har hänt mycket och visst är Theo lik Alva!! Hoppas ni har det bra!

    Kramar Ronja

    SvaraRadera
  2. Vet du att jag kände precis samma sak när jag skrev lilleman, det är ju Adam=) Theo går under namnet "den lille" =)Det händer massor. Ni måste komma å hälsa på snart!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag planerar faktiskt för att komma hem helgen den 14-16 oktober. Då borde vi absolut hinna med att ses! Kanske kan vi ta en gemensam tur till Linnéa på lördagen om jag hjälper till med allt styr som behövs för att packa in tre barn i en bil!? Annars kommer jag förbi er och säger hej!

    Kramar

    SvaraRadera