fredag 23 april 2010

Bazz!!! Duscha!!!

Tiden verkligen springer iväg, det är bara att konstatera. Denna vecka har det varit sjukstuga här hemma, i alla fall när det gäller Adam. Måndag kväll bjöds det på spya här hemma, vilken tur att jag var iväg och jobbade.... Men jag fick min dos dagen efter... Nackdelen för mig är att jag inte är lika smidig när det gäller att springa med Adam till toan. Från TV-rummet till toaletten blev det 3st kaskader längs vägen, men också 1 som träffade rakt ner i toalettstolen. Lillevän, inte gammal men kan ändå stå å kräkas själv vid toan=). Bara en sådan sak gör det lättare att hantera situationen. Så har veckan i stort sett ut här hemma, lägg till byte av blöja ca var 10:e minut . När jag tänker efter kunde jag inte prickat in mitt jobbschema bättre. Så den som fått dra det tyngsta lasset är faktiskt Dogge. I 2 dagar nu har jag i princip bara varit hemma å vänt. 2 dagar öppning på OKQ8 med 2 kvällar där jag åkt iväg på visning till Linköping. Igår tog priset vad gäller Adams skittillstånd. Inte lätt att byta blöja där någon producerat 2 liter soppa=) Bara att ställa i duschen direkt. Adam verkade nöjd för det dröjde inte länge förrän han ropade;
-Pappa!!! Bazz!!! Duscha!!!

Idag när jag är hemma verkar han vara så gott som frisk. Äntligen!!! Men det märkliga är att det bara varit Adam som varit sjuk.....peppar peppar

1 kommentar:

  1. Stackars lille Adam... Hoppas att han mår bättre o att ni andra inte har blivit smittade!! Kramar

    SvaraRadera