torsdag 8 april 2010

Dags att ladda kameran

Att det ska vara så svårt att leta upp laddaren till kameran, så man återigen kan knäppa några bilder. Måste ta det första kortet på magen nu, kul att jämföra då man har en av varje innan. Inte för att jag kommer ihåg att magarna var så olika, men det är alltid kul att spekulera. Men det är nog en liten tjeja i alla fall... Börjar få panik för vi har inte ett enda killnamn, hur kunde det vara så självklart med Adam från första stund han låg i magen, i princip. Det är SÅÅÅ mycket lättare med tjejnamn. Det finns ju så mycket olika "tester" man kan göra för att kolla ifall det är en tjej eller kille. Räkna hjärtljud, halsbränna, sugen på sött, surt eller salt. Tror inte på det där. men en sak som jag skulle vilja testa är enligt någon Kinesisk gammal lära; man ställer en bebis, vet inte exakt ålder men ca 4-6 mån, på gravidmagen. Om bebisen står kvar med båda fötterna så ska det vara en tjej, men om bebisen lyfter ena benet så är det en kille.... Jätte märkligt men tydligen så fungerar det i många fall. Även ifall man testar flera gånger på samma.... Det skulle jag vilja testa, även fast jag inte har gjort det med de andra barnen. Fråga mig inte hur det kan fungera=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar