söndag 23 maj 2010

Bli pigg, NU!!!

Adam och jag har precis varit och lämnat av Alva hos bästa kompisen Ella. Lilleman har precis gått oh lagt sig för att sova ett par timmar. Ett par timmar ledigt är precis vad jag har innan det är dags att börja jobba. denna helg hör inte till de roligaste eftersom Daniel och jag byter av varandra både lör och sön. Men om jag inte har räknat helt fel så kan detta vara sista helgen vi gör det innan mammaledigheten=) Om jag längtar?? Ja ja ja!!! Det börjar bli lite jobbigt nu faktiskt. Det är nästan så att jag känner igen mig i Mia i "Solsidan" i hela min tillvaro=) Konstigt att det är så självklart att kommentera någons vikt och storlek bara för att man är gravid. Det gör man ju aldrig annars. Tänk vad märkligt att alla andra gravida ser så fina ut, själv känner jag mig bara som en klumpig elefant som flåsar för minsta lilla. Om jag skulle ta och göra något vettigt dessa 2 barnfria timmar och idag menar jag INTE sova=)

1 kommentar:

  1. Du är den vackraste gravida kvinnan jag vet! Kom ihåg det.

    Kram!

    SvaraRadera