lördag 15 maj 2010

Trötter

Tröttare än Trötter själv. Jag fattar inte vad det är med mig. Jag känner mig aldrig pigg. Kändes det såhär de 2 andra gångerna när jag var gravid? I så fall verkar det ha fallit ur minnet, för jag kan verkligen inte komma ihåg det. Jag får sova bra om nätterna, sällan nej ändra till aldrig problem att somna. Sambon och barnen låter mig få sovmorgon jämt när tillfälle ges MEN utan resultat. Som en argbigga är jag med om jag inte får sova. Jag vill inte vara såhär. Jag vill att det ska vara början av juli nu så vår bäse har kommit ut för då tror jag lite av tröttheten försvinner eller?

Men vad är det jag ser när jag ligger här i soffan? Är det någon som har målat himlen blå? Snälla kan inte solen titta fram lite i alla fall nu när man är ledig några dagar, så den kan proppa mig full med D-vitamin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar