onsdag 2 juni 2010

Batterijord??

Har precis lämnat lilleman på dagis. Alva började lite tidigare idag eftersom de har "Naturskolan" på onsdagar. Idag var hon lite spänd och förväntansfull. De skulle nämligen gräva upp de olika sakerna som de grävt ner för ca 4 veckor sedan, för att se ifall de blivt till jord. Undrar om det blivit batterijord=)
När Adam och jag sedan åte till dagis satt han lite fundersam i hallen innan han tog av sig jackan. Tror det va för att hans vanliga fröknar var på planering, men 2:ans fröknar är minst lika bra. Sen kom han igång när de andra grabbarna kom och sprang runt. Så han sprang in innan jag hann att ge kram. Antagligen hörde han mig säga men du får mamma ingen kram innan hann stack iväg, för vad kom springandes med de största krokodiltårarna man kan tänkas. Jo min lille Adam plutt. Så det blev ett extra stort puss och kramkalas innan jag skulle gå. Förklarade att jag inte hade tänkt gå förrän jag fick en kramis..och sen var leken igång igen.
Visst är det gosigt med riktiga bamsekramar!!!

1 kommentar: