söndag 27 juni 2010

Nattuggla

Idag gjorde jag min sista dag på OKQ8. Jobbade endast 5 timmar men det räckte, är inte speciellt smidig bakom disken... När jag kom hem efter kl 20 fick jag lite goda rester från kvällens grillning. Vid 9 tiden var det dag för barnen att lägga sig. Eftersom jag sitter så obekvämt för att läsa inne på dera rum fick de ligga inne i vår säng när vi läste saga, vilket resulterade i att jag blev så trött så vi somnade alla 3. Vaknade när Daniel kom ner förut, å nu kan inte jag sova.... Den lilla/lille håller mig vaken om man säger så=) Det rör sig hejvilt i magen, så jag gissar att det blir en liten nattuggla när den kommer ut. Känns som att det kommer dröja ett tag till. För är det inte så att det lugnar ner sig i magen dagarna innan förlossning, då den hittat läge? Mig gör det inget ifall det sätter igång typ nu eftersom jag känner mig piggare än vanligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar