lördag 14 augusti 2010

Tonårsmorsa redan?!

Varje ålder har sin charm, visst är det så.
Just nu lever jag ihop med en liten tjej som har tusen humörsvängningar i kvarten, en mini Katta, så tur är det väl för Daniel som jobbar hela dagarna=)
Visst börjar det märkas att tjejan snart fyller 6 år och därmed kliver in i "lilla tonåren".
"Du fattar ingenting, INGENTING!!!" jag vet inte hur många gånger jag har hört det den senaste veckan. Tjut och skratt avlöser varandra hela tiden.
Nyss la hon en klockren kommentar;
"Du fattar ingenting. Du har gått i skolan i så många, många år men du verkar inte fatta någonting, konstigt!"
Men vad är det jag inte fattar??

Ja ja jag fattar i alla fall att detta är en försmak av vad som komma skall......
Jag kommer bli gråhårig innan jag är 30!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha... söta lilla Alva!!

    SvaraRadera
  2. Gissar att någon kommer vara lite mer än smådryg om några år=)

    SvaraRadera