fredag 6 augusti 2010

Veckan som gått

Dagarna bara rusar förbi här hemma känns det som. För ett par timmar sen sa vi hejdå till barnens kusin Elin, syrrans dotter, som varit hos oss denna vecka. Det torkades tårar när hon åkte. Man blir väldigt tighta när man bor ihop ett par dagar. Alva var jätteledsen när hon åkte. Nu blir det inte längre Yatzy 20 gånger om dagen=(


Denna vecka har även bjudit på en hel del besök. Krizzan å Thomas (ja, jag tar mig faktiskt friheten att presentera honom gudmor=) ) har hälsat på. I tisdags fick Alva följa med dem till ALV, de trotsade vädret och hann med några timmar. Även våra kära vänner Ronja och Andreas kom förbi en sväng. Inte visste jag att det var julafton=) Alla barnen fick en liten present för att Theo kommit. Tack för det!!! Varför bor ni inte närmare för???? Jag tycker det är dags att ni flyttar hem nu. Ni har gjort storstan nu=)


Daniel började jobba i måndags, 5 veckors ledighet är slut. Det är lite annorlunda att vara hemma själv med 3 småbarn.
Annars mår vi alla toppen.
Man får nypa sig själv i armen ibland när man sitter och tittar på lille Theo, han är helt underbar!!!!

2 veckor gammal med stora storasyster Alva

4 kommentarer:

  1. Tack själva! Det var så roligt att träffa er, flera gånger till & med! Hoppas det blir SNART igen & tills dess ser jag fram emot uppdateringar på bloggen :)

    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag älskar uppdateringar på bloggen!! :) Det var jättemysigt att träffa er, det blir nog snart igen!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hallå!! Hoppas vi kan träffas snart igen. Som ni säkert förstår är det smidigare ifall ni kommer till mig=)Ska försöka uppdatera tills dess.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vadå, pratade vi inte om att du skulle ta med barnen & komma till Sthlm nästa helg? :)

    SvaraRadera