söndag 19 juli 2009

Flytten

Min lilla tjeja har redan blivit så stor så hon ska flytta hemifrån.... Har tydligen redan skrivit på hyreskontraktet, flytten går till LEKPARKEN.

Imorgon går tydligen flyttlasset. Hon är så trött på det här säger hon. ( Notera att hon inte är trött å inte kan sova ) Men hon är trött på det här.

Vadå trött, trött på oss, trött på lillebror trött på huset? Ibland, ganska ofta faktiskt skulle jag vilja läsa alla tankar som min 4-åring har. För det är många alltså...
Men om hon vill flytta redan nu hur blir det när hon kommer upp i den härliga åldern TONÅREN. Då räcker det nog inte med att flytta till lekparken..

Just det, glömde nästan bort barnens underbara gudmor i STHLM, det är ju då hon tar över å rycker in å medlar, viftar lite med trollspöt så är allt frid å fröjd...

sssscccchhh tror hon sover nu faktiskt. Kanske jag ska ringa å riva hyreskontraktet...

2 kommentarer:

  1. Ja med tanke på hur hennes mor var i tonåren så vet du ju vad du har att vänta...! Det blir tufft!

    Men som sagt - då kommer jag som en räddande ängel! Kanske kan ge henne lite tips om hur man bäst fraktar öl i termosar på cykel mellan Storebro & Vimmerby (& tillbaka!).

    JAG SAKNAR ER!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag inte riktigt vad du pratar om...he he

    SvaraRadera