söndag 26 juli 2009

Smidi Gonzales

Skulle passa på att lägga mig en stund på sambons spikmatta förut när lilleman hade gått å lagt sig å Alva kollade på film. Tänkte att jag skulle slå 2 flugor i en, istället för att "bara" ligga å kolla på film. Så jag la mig direkt på golvet å fy f-n va skönt det var, INTE!!!
Nu är det säkert 2 veckor sedan jag sist låg på den så till en början hade jag svårt att ligga kvar för att det gjorde så förbannat ont, men efter ett par minuter så kan man slappna av å sen blir det liksom lite sköntont.....
men vad händer.... jo jag somnar. Vaknar av att Alva sitter bredvid å frågar om jag inte ska gå upp. Till en början vet jag inte var jag är men när jag föröker röra mig då känner jag ta mej tusan vart jag är.. AHHHH
Går å kollar i spegeln, ser ut som jag har bränt sänder mig i solen kan jag säga.. Tänker att vad har jag gjort...... men grejen är att hela dagen efter detta har jag varit så smidig... Så nu blir det att ligga regelbundet!!!

Smidi Gonzales, here I come!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar