onsdag 22 juli 2009

Nyvaken Gos




Efter man har jobbat en hel dag å kommer hem till ett lugnt å tyst hus kan det va skönt att sätta sig ner en stund å liksom låta jobbet rinna av en.. Men som sagt ett litet tag räcker sen vill man ju mysa med familjen. Å om då en av familjemedlemmarna ligger å sover så är det lite svårt att hålla fingrarna borta.... så jag gick å kollade om han va vaken. Å så djupt kan han inte ha sovit eftersom han vaknade när jag gick fram till sängen, ja ja jag kanske pratade lite också, men bara lite.
Finns det något bättre än En Nyvaken Gos!!!!


...................................................................................................................................................................



Men va händer typ 2 minuter efter jag knäppt bilden, jo Gos har försvunnit spårlöst å istället står en flinande liten unge med kameran i högsta hugg, nästan så att jag skymtar två horn i pannan också..



Den klassiska jakten börjar å slutar med att jag lyckas greppa kameran igen..Puhh vilken tur, men då skenar ungen iväg igen mot nästa byte..



Syrrans tuschpennor å sen iväg igen för att ge igen på mig.... färden går mot hallen där det ska hämnas genom att målas...

Men det sätter morsan stopp för DIREKT!!!
Det finns verkligen ingen det är mer synd om just nu...



Ja jag säger då det, dessa pojksträck.. Inte det första å knappast det sista!



Imorgon tror jag att jag sätter mig ner å dricker mitt kaffe innan jag "väcker" ... ska försöka komma ihåg det bara.

3 kommentarer:

  1. Haha ja sista bilden är ju för rolig! Skrattar varje gång jag tittar på honom! :)

    SvaraRadera
  2. Gullunge! Vi vill ha MER bloggande!! :) Det är så kul att läsa om hur ni har det här hemma. Kram Ronja

    SvaraRadera
  3. Första bilden är helt fantastisk! Så söt han är!!

    SvaraRadera