onsdag 29 juli 2009

Martin Timell släng dig i väggen...

Sitter å laddar med kycklingsallad efter en avslutad jobbardag. Vad laddar jag inför då?, jo vi har äntligen fått fingrarna ur å ska påbörja tapetseringen av källarhallen. Jo vi ska faktiskt göra dt själva Dogge å jag =) Å det är inte direkt Timell-teamet som ska tapetsera. Har hört att renovering i allmänhet å tapetsering i synnerhet verkligen sätter förhållandet på prov. Hmmm vet ju hur det var förra gången å då var det bara en fondvägg. Jag lider ju även av något så ovanligt som 3D- seende, ser fel som inte en vanlig människa kan se, allt diagnotiserat av sambon....ja ja men sen blir det j-vligt perfekt också!! HA! Martin Timell släng dig i väggen alltså!!

Före å förhoppningsvis efterbilder kommer, om inte ligger väl huset ute på Hemnet snart=)

8 kommentarer:

  1. ...ska bara skriva ut skilsmässopapprena så kör vi...

    SvaraRadera
  2. Jaha men då ska vi alltså gifta oss snart eller, eftersom det ska fixas med skilsmässopapper....Hmmmmm

    SvaraRadera
  3. Haha, Lycka till! =) /Anna

    SvaraRadera
  4. Hur gick det?? =)

    Hoppas jag är bjuden på bröllopet!! Imorgon åker vi till Cypern, tänkte jag skulle uppdatera dig om vad som händer här!

    Cyklar vi Vättern nästa sommar eller?? ;)

    Kram Ronja

    SvaraRadera
  5. Ronja vilka ska till Cypern?? SistaMinuten eller? Vättern ja.........det tåls att tänkas på...Hmmmmmmmmm

    SvaraRadera
  6. Jag och Andreas ska till Cypern! Precis, beställde resan igår... Vättern, absolut! Karlsson var sugen och Cissi Vinnerhed också!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Haha det här kan man väl nästan se som ett frieri... Jag är väldigt sugen på att gå på bröllop:) Lycka till med renoverandet!

    SvaraRadera
  8. Ha ha jag hoppas att jag oxå snart får gå på bröllop alltså =). Alltid lika nice!

    SvaraRadera