måndag 12 oktober 2009

"Ähna"

Jag vet inte varför jag sitter uppe, resten av familjen har gått å lagt sig för länge sen. Mina ögon värker för att jag är så trött. Men jag försöker med hjälp av kaffe å te omvartannat att pigga upp mig. Går sådär kan jag säga. Varför har jag tusen saker att göra??!!! Mitt dåliga samvete spökar hela tiden. Mitt dåliga samvete för att jag inte hinner med allt som ska hinnas med. Såg på sammandraget av Svenska Hollywoodfruar förut...=) Jag tillhör den lilla skaran som inte sett dessa fenomen till kvinnor. "Ähna" tar ju priset alltså!!! Hon blir tokig ifall hennes j_vla parfymflaskor står lite utspridda på handfatet, de ska stå i ordning!!! Snälla kom hem till mig, så ska jag visa hur en småbarnsmorsa lever. Här finns större bekymmer än att parfymflaskorna står i oordning. Priset var ändå när hon snackade skit om sin egna barnflicka. Att hon var så avundsjuk på henne=) Jag kan inte annat än att le, denna människa är annat än sann!!!
Jaja, kanske ska gå å lägga mig i alla fall. Imorgon är det fotografering på dagis, så först ska jag ta fram vad de små liven ska ha på sig..... Natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar