söndag 4 oktober 2009

"Bilsport" fantasten

Har precis ätit klart frukosten, lilleman å jag. Det är bara vi hemma, Dogge jobbar å Alva sover hos farmor. Det hör inte till vanligheten att det bara är ett barn hemma. Jag tror att det är bra att de får vara lite för sig själva, få egentid båda två. Just nu sitter han i soffan bredvid å läser "Bilsport". Det är helt sjukt, vår sons intresse för bilar=) Sitter verkligen å "läser" också, sida för sida. Gulle!!!! Nu klappade han precis på sitt huvud, kikade därför lite extra på vad han läste. Å mycket riktigt var det ju en riktig racerbil där föraren sitter med hjälm. Vilken liten gos alltså!!!! Jag tycker det är helt otroligt, häftigt, hur man som så liten kan hitta ett alldeles eget intresse. För det här är verkligen inget vi har påverkat. Så än en gång vill jag mena att mycket sitter faktiskt i generna också. Men visst hade inte miljön erbjudit bilar så kanske det inte hade givit uttryck på detta vis. Häftigt är det i alla fall. "Bilsport" fick han ju förresten med sig från "Same" när vi var där på födelsedagskalas här om dagen. TACK snälla. Nu vet ni vad "Chassi" önskar sig=) Nae, om man skulle ta å bada nu. Kanske också förhoppningsvis går lite lättare när han badar ensam. Brukar ha en tendens till att starta alla möjliga bråk den här lilla mannen.....

2 kommentarer:

  1. Hej igen! Tack för tipset med stora/små bokstäver. Trodde väl att det var nåt sånt som hade hänt =) Jag skulle vilja beställa 2 st set av den Agave Nektar eller vad den nu heter. Älskar den! Jag ska åka hem den 22 oktober och kan hämta det då hos dej om du hinner få hem det tills dess? Vad kostade det nu igen? Kramar Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej Sofie!
    Agave Nektar är helt underbar, finns som ljus också=) Vill du bställa 2 st set, blir det 2*299kr= 598kr
    Men du, egen visning framöver?
    Kramar

    SvaraRadera