söndag 11 oktober 2009

Dagen Efter

Känner mig lite smått seg idag. Inte tror jag att det beror på att jag var ute å åt å drack på Harrys igår med Emilie å Malin, TACK för en mycket trevlig kväll, nej det som kroppen tagit stryk av är helt klart Ullareds resan igår=). Tack vare farmor som var barnvakt kunde Dogge å jag åka dit ensamma, eller ensamma å ensamma är synd att säga. Det var så j-vla mycket folk rent ut sagt!!! Så där mycket folk så du kan inte välja själv vart du ska gå. Du följer strömmen, strömmen av de där förbannde kundvagnarna som är 2 meter långa å omöjliga att köra när det är mycket folk. Kanske skulle man bygga om kundvagnarna på höjden istället, fasen ingen dum idé eftersom det är så högt till tak....Jag gav snabbt upp tanken att gå med vagn, utan den parkerade jag å "röjde" mellan hyllorna, mycket lättare att ha båda händerna fria. Tur att man litar på folk för i vagnen låg ju min väska gömd med all kosing... Hursomhelst gav vi upp tanken att gå tillsammans,utan det fick bli var för sig. Men när vi stötte på varandra så var det noterande stor skillnad på våra vagnar=) Så för att Dogge skulle fylla på i sin vagn gick vi lite mer sammanstrålande... Men gott folk åk inte dit en Lördag för det är tydligen värsta dagen... Nu är i alla fall vintergarderoberna fyllda, alla utom min..... Men Men man kan inte få allt... Bilen fylldes till fullo med de underbara gula kassarna å pengarna var det inga problem att sätta sprätt på. Idag har det varit klädprovning för fullt. Här är några smakprov....

3 kommentarer:

  1. Den där overallen kommer Adam ALDRIG att ta av sig!! :)

    SvaraRadera
  2. Det är en mössa Ronja, men annars var det rätt =)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Jag var på Gekås igår, inte lika mycket folk. Sååå kul! Har hört att lördagarna är de allra värsta, särskilt nu när julhandeln börjar. Jag beställer ett set med agave nectar till att börja med, är i Vby mellan den 22-25 okt. Tar gärna lite värmeljus med doft oxå, ta den agave nektar, mango och jordgubb. En paket av varje blir bra, med dom små värmeljusen. Skulle gärna ha visning med PartyLite men då får du komma till Gbg. Lite långt att åka för dej va? Kram

    SvaraRadera