onsdag 28 oktober 2009

Stort, stort misstag

Varför jag fick för mig att plåta lillkillens bilar å sedan lägga ut på bloggen??? Ja ni, det ångrar jag idag... Imorse fick jag sovmorgon=) men vaknade av att det var fullt ös på övervåningen. Dogges å Adams röster hördes mest.. Dogge; NEJ Adam, du får inte ha kameran!! Sluta nu!
Adam (tjutandes) MA MA MA
Fatta direkt att det rörde sig om att han skulle kolla på bilarna i kameran. Korten jag tog igår, jösses alltså!
Å mycket riktigt när jag kom upp hängde han vid datorn, brummandes. Blev nöjd när jag startade upp bloggen, så han fick beskåda sig själv tillsammans med sina bilar. Då lugnade han ner sig å smålog. Å vad var det första han skulle göra när vi kom hem från dagis??? Jo, starta upp datorn, bloggen å kika på korten.
Hade jag vetat detta igår, ja då hade jag aldrig lagt upp de där bilderna=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar