fredag 16 oktober 2009

Tjocka Farbro´n

Frokosten börjar urarta... Det är inte många gånger familjen kan sita samlad å äta frukost utan att någon av oss är å jobbar. Men fredag i all ära, är en sådan morgon=) Att försöka få tid att prata mamma-pappa är inte lätt alltså. Kanske skulle ta å boka en dag eller vad säger du Emilie=) Hursomhelst när vi sitter å försöker prata, barnen har redan sprungit från bordet, ja då kommer Alva ut å frågar; Är det någon som har sett tjocka farbro´n? Han har grön tröja med tryck å mysbyxor? WHAT? Började snegla på mina egna kläder, skönt hon menade inte mig tänkte jag. Men vem ser jag vid bordet mittemot?! TJOCKA FARBRO´N. Höll på å garva ihjäl mig, vad får barn allt ifrån...

2 kommentarer:

  1. Haha vad roligt. nya smeknamnet till Danne då eller?? ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha... det var verkligen hur kul som helst!!

    SvaraRadera