torsdag 10 september 2009

Jag är ingen mammabajs som fiser en stor fisbajskorv!!!

När jag hämtade på dagis idag, möttes jag av en cyklande tjej som hade hittat en ny kompis idag =) å en liten grävande kille i sandlådan. Å de hade varit så duktiga å det hade gått så bra, vilket värmer i hjärtat att få höra. Det går även framåt, vad gäller lämning av lillkillen. Idag när Dogge lämnade hade han bara gråtit lite, Adam alltså, inte hysterisk som det varit innan... Skönt! Men fröknarna säger att det alltid går över efter 10 min å att det sedan fungerar utmärkt hela dagen. Kan inte riktigt fatta att han blivit så stor att han går på dagis. Skönt att de har varandra med. Så gulligt å se när de går hand i hand till bilen=) MEN vad händer så fort vi kommer hem??? Jo då ska det tydligen tas igen allt bråk som de inte hunnit med under dagen. Det är knuffar å hårdragning, tjuvnyp, you name it. Vart tog de söta syskonen som gick hand i hand vägen? Men tro det eller ej nu sitter de bredvid varandra, helt stilla å tittar på Bolibompa. SKÖNT!!!!! Ingen som skriker pruttmamma efter mig. Eller mammaprutt som bajsar en stor bajs med ett asflabb.. Alva har kommit i kiss å bajsåldern så det bara skriker om det. Jag kan säga att visst kan det va lite kul med kiss å bajs skämt ibland men inte 1 timme i sträck varenda, vareviga kväll!!! Jag är ingen mammabajs som fiser en stor fisbajskorv!!!!!

1 kommentar:

  1. Det låter som om din dotter har en humor väldigt lik min! :op

    SvaraRadera