onsdag 16 september 2009

Mamma föddes inte med silversked i munnen

Har precis slutat jobbet. Såg fram emot att se nya Wallander filmen å komma ner i varv lite. Igår somnade jag ju efter 15 min av filmen. Men den tanken är väl bara att ge upp för Bröderna Bill å Bull sitter å glor på fotboll, inget som jag är sugen på kan jag säga. Egentligen skulle jag gå å lägga mig men det känns så B. Fast ska man upp å börja jobba 6.15 imorgon kanske det är ett alternativ som borde övervägas. Familjen var å hälsa på mig nere på jobbet förut. Alva frågade då; Mamma varför måste du jobba så mycket??? Jadu vad svarar man på det? För att vi ska ha råd å leva känns inte som ett vettigt svar till en 4-åring... För att mamma inte föddes med en silversked i munnen, känns heller inte som det rätta svaret....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar