lördag 9 januari 2010

Besök av römoset själv

Vilken underbar dag det har varit idag. Efter några timmars möte på förmiddagen har familjen i stort sett inte gjort något speciellt, förutom att umgås. Ett par utbrott har det varit vid datorn, eftersom vi har en 2-åring nu, å alla som känner 2-åringar vet vad de går för...kan allt, precis allt, surfa vid datorn, spela dataspel, you name it. "Rorri´s" å "Blixten´s" hemsida ska besökas hela tiden å en bil som heter Max.... Utbrottet kom då vi stängde av datorn, ja men när det är römos som står å häckar vi datorn kanske det är dags för både datorn å lilleman att vila... Alva fick va uppe lite längre å såg delar av Robinson innan även hon slocknade. Jag höll på att garva ihjäl mig när det var dags för pristävling.
Alva frågade vem jag hejade på, jag svarade att jag hejade på killen. Då säger ungen; JA jag me för vad gör tjejen? Hon vill ju bara åt den där kycklingen!!!
Det roligaste var att hon fattade inte själv hur roligt det lät. Smågrinar fortfarande åt kommentaren=)

1 kommentar:

  1. Haha! Vad jag skrattade åt Alvas kommentar :) Klockrent.

    SvaraRadera