söndag 31 januari 2010

Jag var en kvällsmänniska

Det är alldeles förtidigt att gå upp innan kl 8 en söndag. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, nu för tiden är jag tydligen ingen kvällsmänniska heller.
Igår avslutades kvällen på Brygghuset med Malin, Emilie, Ann å Angelica. Mycket trevligt!!! God mat å gott sällskap. Vad märkligt det är, vi tillhörde nog de yngre sällskapen på stället, ändå var det vi som var lugna. Vilka höll igång å shaka mest av alla??? Jo 50-60 åringarna. Känns väl sådär att vara en tjej i sina bästa år å sitta å gäspa en lörkväll ute=) Men men jag längtade faktiskt hem till sängen...
Snart bär det iväg till Linköping för 3:e gången denna vecka. Men idag är det blandat jobb å nöje faktiskt.
Först ska hela familjen klippa oss. Ska bli helt underbart. Mitt hår har en utväxt som heter duga plus att det behöver kapas en hel del. De som är i mest behov av att klippa sig är Daniel å Adam. Lilleman börjar få tillbaka sina lockar nu när det är lite längre. Börjar påminna om Alva när hon var liten... Då är det för långt, man ska inte behöva tveka på 2-åringar ifall det är en tjej eller kille... Förstår inte riktigt de föräldrar som odlar page på sina 2-3 åringar... Jag menar det är ju inte lika vanligt att snagga en liten tjej...
För alla er som har tappat räkningen !!!!
2 dagar kvar till sol å värme!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer: