måndag 19 juli 2010

Förvärkar?

Jag tror bestämt att det har börjat hända grejer.... Vid midnatt började jag känna värkar, förvärkar troligtvis men ändå inget jag märkt av under hela graviditeten. Kom ganska regelbundet mellan 10-15 min mellan varje och höll i mer än 30s. Vi gick och la oss runt 1.30, vaknade vid 3-tiden av att jag fick 2 värkar ganska tätt efter varandra samidigt som jag kände att det började sippra lite vatten, inga mängder men ändå lite. Väckte Daniel och sa att vi kanske skulle börja ta tiden....sen hände ingenting. Var uppe 2 timmar senare av att de sipprade lite mer vatten men ingenting mer. Och nu sitter jag här och det är lugnare än någonsin...... Men hur eller hur känns de ju som att något helt klart är på g=) Bebis inom 24 timmar månne?

6 kommentarer:

  1. Lycka till! - kanske är bebisen här nu? :) Ska in och kika webbisar och hoppas på att få se er lilla plutt snart! Kramar/Cornelia

    SvaraRadera
  2. Å hoppas att ni är på BB nu! Så spännande. Lycka till!! Kram

    SvaraRadera
  3. Måste också in och kika webbisar GENAST! Lycka till!!! :)

    SvaraRadera
  4. Ja ni om man ändå vore på BB=)
    Är hemma fortfarande!!!!

    SvaraRadera
  5. Var inne på webbisar precis och tittade en gång till :) Hoppas verkligen det drar igång inatt så ni får träffa er lilla bebis snart. Kram och godnatt

    SvaraRadera
  6. Jag är fortfarande hemma och kommer nog vara det ett tag till. Värkarna håller inte i sig så det är väl förvärkar som gör asont då=(

    SvaraRadera