lördag 15 augusti 2009

79-timmars arbetsvecka någon?

Fy farao vad jag är trött alltså,precis kommit hem från jobbet. Barnen sover sen flera timmar tillbaka... Vilken tur att de har varit å hälsat på mamma i 2 omgångar idag på jobbet. Det gör att det faktiskt går lite lättare att klara dagen. Satt just å räknade på hur mycket jag har jobbat denna vecka. Efter morgondagens pass har jag jobbat 79 timmar sedan förra lördagen. Hur fan är det möjligt??? Åh då har jag ändå räknat bort alla raster... Ge mig semester någon. Gärna en mindre förmögenhet så vi faktiskt kan åka iväg på en sjuhelsikes resa i typ 1 år... Pessimist JAVISST!!!
Åh vad jag längtar till måndag just nu. Ledig å inskolning på dagis. Ska bli spännande.
Nu väntar källarprojektet som fortfarande går på halvfart...
Om man ändå hade lite "knark" här någonstans så man blir lite pigg.... Godis vet jag i alla fall att vi har i skafferiet det får duga =)

3 kommentarer:

  1. Lycka till på inskolningen!
    Imorgon har jag också inskolning - min allra första! Börjar jobba på förskolan igen & ska ta emot två barn kommande vecka - en fyraåring & en tvååring. Är supernervös!!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Åh, fy sjutton! Du behöver komma upp till Stockholm och vila ut lite! Bara roa dig och bli ompysslad!! Vi längtar efter er barn och vuxna vänner! :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till på jobbet vännen! Så fort jag vet hur nya schemat ser ut ska det planeras för STHLM visit! Längtar=)

    SvaraRadera