tisdag 18 augusti 2009

Prinsesstokig "Chassi"??

Bilar, bilar, bilar, finns det något bättre än bilar? Inte om man frågar "Chassi". Han är helt frälst. Det första han gjorde när vi vaknade va att gå å hämta 3 st "kompisar" å sen köra gärnet. På bordet, soffkanten, fåtöljen, mammas mage, you name it, allt funkar som väg =) Det är så häftigt hur något kan väcka ett sånt intresse. Jag menar varken jag eller Daniel är ju tokiga i bilar. Det mest logiska vore ju att Adam intresserade sig mest för barbies, sitta å pärla eller klä ut sig till prinsessa. Det är ju i den miljön han växer upp, med en prinsesstokig mamma å pappa, förlåt storasyster =) Så på något sätt måste det ju vara generna som styr även intressen??? Det är så svårt det där miljö eller arv? Men sjukt intressant är det... Inte har jag väl gått å blivit sugen på att plugga....? HMmmmm nej inte jag inte... Nu är det bäst att sätta fart med frukost å fix innan andra dagen på dagis väntar. Mer om det senare. Men om jag säger så här de har fler än 3 bilar på dagis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar