fredag 28 augusti 2009

Back in Buisness

Äntligen ska jag sätta mig å printa några rader. Vet bara inte var jag ska börja. Helgen i Göteborg var STORslagen. Å vad den var givande på många sätt. Vill inte sitta här som skrytmåns så jag berättar gärna vid tillfällen vi ses=) Men om jag säger så här nästa år sitter jag på flyget till Mauritius!!! Med All Inclusive!! Ja ni.......

Idag är sista inskolningsdagen för lilleman. Många tårar då det ska sägas "hej då" men nästa vecka börjar allvaret så då ska man ju verkligen iväg till ett jobb, så det känns skönt att det faktiskt funkar riktigt bra. Adam har varit själv på dagis i 3 dagar nu, å jag säger som fröken sa den första dagen; det är ju bra att han har ett intresse =) Ja hur skulle det va att skola in på ett dagis utan bilar??? Tror inte det. Han har ätit helt själv, vår lilleman...SNYFT!!! Har han blivit så stor frågade jag Dogge häromdagen. Sitter å äter själv med de andra barnen å fröknarna på dagis å det funkar riktigt bra. Han går t o m å tvättar sig själv efter maten å torkar sig själv på en egen handduk, som han sedan hänger på sin alldeles egna krok...SNYFT!!! Han HAR blivit stor. Ja ni det är dags för dessa krumelurpillrena IGEN!!! Jag VET hur jobbångesten känns.....

1 kommentar:

  1. All inclusive på Mauritius låter nästan för bra för att vara sant! Men du har fått det för att du är en duktig försäljare så är jag inte förvånad:) Vi måste höras och planera stockholmsbesöket snart, tiden bara springer ju iväg. kram kram

    SvaraRadera