lördag 8 augusti 2009

I natt får vi tummen ur...

Precis hemkommen från jobbet. Lite lagom mör efter att ha jobbat 12 timmar. Samma pass väntar imorgon....JIPPIE!!! Men emellan det ska vi bara klämma in tapetsering också. Just nu är det precis tyst i huset. Barnen sover å sambon också. Det är inte ofta det är så här tyst....känns konstigt... Det är sådana här dagar när man varit borta hela dagen å kommer hem till ett tyst hus, det är då som man lätt skulle kunna gå in å väcka barnen å be dem komma upp en stund, bara för att höra vad de har gjort idag. Men man måste se till konsekvensen av en sådan handling. Kanske inte lika uppskattat att barnen är uppe vid kl 23 nästa vecka då man själv börjar jobba vid kl 6.15. Men jag är bra sugen kan jag säga....

Nae om man skulle ta å väcka sambon å se till så man får tummarna ur i natt....

2 kommentarer:

  1. Hur orkar ni tapetsera på nätterna?? Jag är imponerad!

    Ja, nu är vi hemma från ett alldeles för hett Cypern. Mycket skönare väder här hemma i Sverige (just nu iaf)! Men vi har haft det bra, plaskat i poolen som två småbarn :)

    Lycka till med tapetseringen!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kom på att jag sett den där filmen "vägen ut".. nu när jag förstod att det var en gammal film. Den är riktigt bra!

    SvaraRadera