torsdag 20 augusti 2009

Slumdog millionaire

Egentligen kan listan göras lång över "måsten". Men frågan är vad som egentligen måste göras just ikväll å vad som faktiskt kan vänta... Måste tvätta..måste packa..måste fixa inför helgens resa till Göteborg!!! Men samtidigt som jag tvättar är ju inte en film helt fel=) Vi har lånat "Slumdog millionaire" som jag tror är sjukt bra. En film är dt bästa sättet att koppla av. Fråga Dogge hur snabbt jag kan koppla av=) Efter 10 min av filmen kan jag ligga å "snarka" =). Men denna film ska ses!!!

3 kommentarer:

  1. Den är grym! I alla fall första halvan. Tänk på att jag har varit just DÄR (Mumbai)! Passerat slumområdet i filmen tom.

    Miss you!

    SvaraRadera
  2. Är bloggen nerlagd? :-)

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen inte det! Jag väntar med spänning på en uppdatering! Sitter på tåget hem till Vimmerby faktiskt, en snabbvisit för begravning sen iväg igen. Men nästa helg kommer jag faktiskt hem igen. Då vore det kul att ses, ska träffa Linnea och Andrea på lördag-dag, vore trevligt att ta det samtidigt. Hoppas allt är bra med er! Kramar

    SvaraRadera