söndag 9 augusti 2009

Kreml High


Det är inte lika lätt att hålla barn nr 2 borta från godis på samma sätt som när man bara har 1 barn kan jag lova...får den ena så ska den andra ha

I fredags kom Cirkusen till stan, å eftersom vi hade fått fribiljetter genom jobbet gick vi dit. Hörde att priset annars låg på ca 200 kr per person ( kan det verkligen stämma? ) vilket det inte va värt alls. Alva å jag va på cirkus förra året å då va föreställningen bättre, enligt mig. Men barnen uppskattade det. Ådet är väl faktiskt huvudsaken. Jag tyckte mest att denna uppsättning påminde om "Kreml High", förutom att uttryck som "Koskekorale" inte var med (va betydde det nu igen?) Krizzan på tal om Kreml High, har du kvar Varan TV? Måste bara se det någon gång. Fasen va vi har garvat åt det, spel-ledarn....har glömt alla sköna karaktärer...men det bästa är helt klart när de byter hjärna, en pensionär å en bebis...ä dä en trrräd..=)

Farmor fick följa med

2 kommentarer:

  1. Haha! DET var längesen! Klart jag har kvar banden :) Therece har tom överfört allt på dvd så nästa gång jag kommer hem tar jag med dem så kan vi kolla! Kommer inte ihåg vad det där betyder. Haha.

    Jag blir varm i hjärtat av att hela tiden få den här uppdateringen via din blogg - & framför allt att se alla nya kort på barnen! Det är underbart. Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag känner själv att detta kommer bli kul att gå tillbaka till å kolla i för att påminnas om saker. Man tror inte man ska glömma saker men tyvärr gör man det. Saknar dig!!!! KOM HEM!!!!

    SvaraRadera